Polecamy

Coraz więcej klasyków ma napęd elektryczny. Użytkownicy stawiają na oszczędność

|
|
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Samochody klasyczne, w których dochodzi do wymiany napędu na elektryczny, są coraz częściej spotykane. Czy jednak jest to dobre i czy takie auta można faktycznie uznawać za klasyki?

Auta klasyczne są naprawdę ważne dla motoryzacji. Mają jednak pewną sporą wadę. Są nią ich silniki (i układy wydechowe). Z racji braku katalizatora są często dość niebezpieczne dla środowiska i sporo palą. Dlatego coraz częściej spotykane są klasyki z napędem elektrycznym. 

Oszczędność to jeden z najczęściej wymienianych powodów wśród właścicieli klasyków z napędem elektrycznym. Tak w zasadzie jednak te auta klasycznymi nie są. Jedyne, co jest w nich zabytkowego, to nadwozie, lecz sam układ napędu jest nowoczesny i może stanowić to pewien problem. 

Samą elektryfikację klasyków można w pewnym stopniu pochwalić. Są one bardziej ekologiczne i pozwalają na tańszą jazdę. Miejmy jednak nadzieję, że ten ruch nie dotknie większości zabytkowych aut.

Zdj. główne: SSidde/pixabay.com

calcarine

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak programowanie sterowników PLC przekształca procesy w przemyśle?
|
Jak programowanie sterowników PLC przekształca procesy w przemyśle?
Dowiedz się, jak programowanie sterowników PLC rewolucjonizuje przemysł, optymalizując procesy i zwiększając wydajność produkcji.
Jak wybrać odpowiednie rury karbowane do swojej instalacji – praktyczny przewodnik
|
Jak wybrać odpowiednie rury karbowane do swojej instalacji – praktyczny przewodnik
Przewodnik, który pomoże Ci wybrać najodpowiedniejsze rury karbowane do Twojej instalacji. Poznaj szczegółowe kryteria wyboru i zasady montażu.
Od końskiego zaprzęgu do silnika spalinowego – ewolucja transportu na przestrzeni wieków
|
Od końskiego zaprzęgu do silnika spalinowego – ewolucja transportu na przestrzeni wieków
Odkryj fascynującą podróż przez wieki ewolucji transportu, od czasów, kiedy konie były głównym środkiem przemieszczania, do ery silników spalinowych.